co děláme

perfektní služby elektrospecialisty

Inovujeme
služby zákazníkům

Dáváme si záležet, aby veškeré naše služby byly na excelentní úrovni. Naše síla spočívá v unikátním multikanálovém prodejním modelu, který spojuje maloobchodní online kanály včetně využití jejich synergií.

Doručení až do domu

Propracovaná vlastní doprava zajišťuje pohodlí a bezkonkurenční ceny našim zákazníkům.

  • výrobek vyneseme až do bytu
  • nainstalujeme a předvedeme
  • odvezeme obaly i starý spotřebič
  • poskytujeme záruku vrácení peněz

Expresní odběr a doručení

Naše síla spočívá v unikátním multikanálovém prodejním modelu. Například se službou RYCHLART mohou mít zákazníci zboží už do 30 minut od objednání na nejbližší prodejně.

Od léta 2022 garantujeme expresní doručení zboží domů do 1 hodiny.

Instalační služby

Zákazníkům nabízíme širokou škálu instalačních služeb, jako je např. instalace vestavných spotřebičů a sporáků, montáž TV na zeď, instalace Smart TV, instalace a nastavení nových zařízení na prodejně nebo i na dálku, instalace ochranné fólie a další.

Odborné poradenství

Čtvrtou klíčovou službou pro naše zákazníky je poradenství, taktéž nazývané jako CHYTRART. Zákazníkům nabízí odbornou radu elektrospecialistů s výběrem zboží, a to jak v prodejnách, tak na webu. Navíc vždy srozumitelně a lidsky.

Vždy nablízku

3 zákaznická centra

Z Brna, Prahy a Zlína se pečlivě staráme o zákazníky všech našich e-shopů

6 moderních skladů

Logistická centra pokrývají pro naše firmy dodávky po České republice, Slovensku a ​zahraničí

Hustá síť prodejen

Prodejny DATART jsou dostupné do 30 minut dojezdového času pro téměř 70 % obyvatel ČR

168

prodejen DATART a ETA

elektroprodejny DATART
značkové prodejny ETA
sklady

Moderní logistika s expresním doručením

Přivezeme. Nainstalujeme. Předvedeme.

Zásilku přivezeme zákazníkům ve vybraném čase, a to i o víkendu. Výrobek vyneseme do kteréhokoliv patra, nainstalujeme a klidně předvedeme. V případě potřeby odvezeme starý spotřebič i obaly.

Až 3 000 zásilek

denně doručíme přímo do vašich domovů

Vlastní dopravou rozvezeme denně tisíce zásilek. Většinu z nich jsme schopni doručit do druhého dne. U vybraných produktů dokonce do 60 minut od objednání.

Běžný prodej povyšujeme na péči o zákazníky

Jedním z nejdůležitějších cílů koncepce vzdělávání v rámci skupiny DATART GROUP je nastavení všech procesů ve firmě tak, abychom dosáhli stavu, kdy veškeré služby, které poskytujeme zákazníkům, jsou na excelentní úrovni.

87%

zákaznická
spokojenost

Vysoká míra spokojenosti zákazníků

O vysoké míře zákaznické spokojenosti svědčí i hodnota NPS (Net Promoter Score), která se dlouhodobě pohybuje nad hodnotou přes 80 %. NPS vyjadřuje míru ochoty doporučit služby spojené s nákupem v obchodech a e-shopu DATART svým známým, kdy na základě zaslaných dotazníků uděluje zákazník hodnocení na stupnici 0-10.

Rosteme s důvěrou zákazníků

Vysokou úroveň zákaznické spokojenosti potvrzuje i mnoho ocenění, která skupina DATART GROUP získala.

11x   Obchodník roku

15x   ShopRoku

9x   Nejdůvěryhodnější značka

15x  Produkt roku pro značku ETA

Lidé a kultura

Lidé na prvním místě

Naším cílem jsou motivovaní zaměstnanci, kteří jsou ve svém oboru odborníky a disponují profesionálním, empatickým a excelentním prozákaznickým přístupem nejen k zákazníkům, ale i vůči svým kolegům.