Inovujeme služby zákazníkům
Dáváme si záležet, aby veškeré naše služby byly na excelentní úrovni. Naše síla spočívá v unikátním multikanálovém prodejním modelu, který spojuje maloobchodní a online kanály včetně využití jejich synergií.
Doručení až do domu
Propracovaná vlastní doprava zajišťuje pohodlí a bezkonkurenční ceny našim zákazníkům.
- výrobek vyneseme až do bytu
- nainstalujeme a předvedeme
- odvezeme obaly i starý spotřebič
- poskytujeme záruku vrácení peněz
Expresní odběr a doručení
Naše síla spočívá v unikátním multikanálovém prodejním modelu. Například se službou RYCHLART mohou mít zákazníci zboží už do 30 minut od objednání na nejbližší prodejně.
Od léta 2022 garantujeme expresní doručení zboží domů do 1 hodiny.
Instalační služby
Zákazníkům nabízíme širokou škálu instalačních služeb, jako je např. instalace vestavných spotřebičů a sporáků, montáž TV na zeď, instalace Smart TV, instalace a nastavení nových zařízení na prodejně nebo i na dálku, instalace ochranné fólie a další.
Odborné poradenství
Čtvrtou klíčovou službou pro naše zákazníky je poradenství, taktéž nazývané jako CHYTRART. Zákazníkům nabízí odbornou radu elektrospecialistů s výběrem zboží, a to jak v prodejnách, tak na webu. Navíc vždy srozumitelně a lidsky.
Vždy nablízku
3 zákaznická centra
Z Brna, Prahy a Zlína se pečlivě staráme o zákazníky všech našich e-shopů
6 moderních skladů
Logistická centra pokrývají pro naše firmy dodávky po České republice, Slovensku a zahraničí
Hustá síť prodejen
Prodejny DATART jsou dostupné do 30 minut dojezdového času pro téměř 70 % obyvatel ČR
168
prodejen DATART a ETA
Moderní logistika s expresním doručením
Přivezeme. Nainstalujeme. Předvedeme.
Zásilku přivezeme zákazníkům ve vybraném čase, a to i o víkendu. Výrobek vyneseme do kteréhokoliv patra, nainstalujeme a klidně předvedeme. V případě potřeby odvezeme starý spotřebič i obaly.
Až 3 000 zásilek
denně doručíme přímo do vašich domovů
Vlastní dopravou rozvezeme denně tisíce zásilek. Většinu z nich jsme schopni doručit do druhého dne. U vybraných produktů dokonce do 60 minut od objednání.
Běžný prodej povyšujeme na péči o zákazníky
Jedním z nejdůležitějších cílů koncepce vzdělávání v rámci skupiny DATART GROUP je nastavení všech procesů ve firmě tak, abychom dosáhli stavu, kdy veškeré služby, které poskytujeme zákazníkům, jsou na excelentní úrovni.
87%
zákaznická
spokojenost
Vysoká míra spokojenosti zákazníků
O vysoké míře zákaznické spokojenosti svědčí i hodnota NPS (Net Promoter Score), která se dlouhodobě pohybuje nad hodnotou přes 80 %. NPS vyjadřuje míru ochoty doporučit služby spojené s nákupem v obchodech a e-shopu DATART svým známým, kdy na základě zaslaných dotazníků uděluje zákazník hodnocení na stupnici 0-10.
Rosteme s důvěrou zákazníků
Vysokou úroveň zákaznické spokojenosti potvrzuje i mnoho ocenění, která skupina DATART GROUP získala.
11x Obchodník roku
15x ShopRoku
9x Nejdůvěryhodnější značka
15x Produkt roku pro značku ETA
Lidé a kultura
Lidé na prvním místě
Naším cílem jsou motivovaní zaměstnanci, kteří jsou ve svém oboru odborníky a disponují profesionálním, empatickým a excelentním prozákaznickým přístupem nejen k zákazníkům, ale i vůči svým kolegům.